Pro neděli z pole position startoval Paffett vedle kterého se postavil Eng. Počasí v Nizozemsku bylo opravdu letní.
Již od rána trápili domácího Frijnse potíže s elektrikou. Audi pořádně nevědělo co je problémem. Snaha o opravu nedovolila Frijnsovi účastnit se tréninku. Problémy mu nakonec zkrátili kvalifikaci, ale i předčasně ukončili závod.
Po startu se vedení ujal Paffett, který rychle začal ujíždět. Za ním jedoucí Eng nejel tak rychle a blokoval tak i piloty za sebou. V prvním kole zajel do boxů Rast, který v tu chvíli byl právě zaseknutý za Engem. S ním do boxů zajel i Mueller. Většina plotů následoval v několika následujících kolech. Rast se ovšem pořád držel na čele pilotů se zastávkou. v 10. kole do boxů zajel i vedoucí Paffett, který neabsolvoval zrovna nejrychlejší zastávku. Na trať se vrátil až za Rasta a navíc se studenými pneumatikami. V 15. kole se výrazně propadl Juncadella, který během dvou kol ztratil pět míst. Ve 20. kole Farfus překoval Muellera, který se snažil překonat Wehrleina, který se zrovna vrátil na trať po zastávce. Farfus toho využil a najednou překonal oba dva závodníky.
Ve 21. kole došlo ke kontaktu mezi Spenglerem a Greenem. Spengler zůstal zaseknut ve štěrku v zatáčce a na trať tak musel Safety Car. Green již z předešlých kol měl výstrahu černobílou vlajkou a tak po tomto incidentu následovala penalizace průjezd boxy. Maršálové nakonec dokázali Kanaďana ze štěrku vytlačit a ten tak mohl pokračovat v závodě. Během SC netradičně do boxu zajel Glock a Juncadella. Oba přitom již měli zastávku za sebou ze začátku závodu. Oba dva se ovšem pohybovali v hloubi pole a díky SC neztratili mnoho času.
Restart stylem Indy se neobešel bez kontaktu. Na konci pole došlo ke strkanici ze které nejhůře dopadl Wittmann a Duval. Oba ztratili mnoho času a museli do boxů. Oba ovšem pokračovali v závodě s velkou ztrátou.
Rast si udržel vedení před Paffettem, který měl o devět kol čerstvější pneumatiky. Rockenfeller nejdříve vypotřeboval všechny možnosti na využití DRS a jen o chvíli se propadl o několik pozic. Nakonec si do boxů zajel pro nové pneumatiky.
Do konce závodu se Paffett se Rastovi ještě přiblížil, ale uvědomil si zbytečnost rysku a raději si dojel pro jisté body za druhé místo.
Vítězsví René Rasta bylo jeho i Audi první v letošní sezóně. Audi letos nepostavilo nejrychlejší auto. Ovšem stojí za uvedení, že Audi zamítlo pomoc od ostatních automobilek v podobě možnosti ještě upravit vůz i přes zmražený vývoj v průběhu sezóny.
Tímto závodem DTM absolvovalo svou první polovinu sezóny. Ta pokračuje za čtyři týdny návratem na britským Brands Hatch.