*Aktualizováno: Vůz Marca Wittmanna neprošel technickou přejímkou. Ve voze nebylo dostatek paliva, který je požadován pravidly. Závodník, tak byl ze závodu diskvalifikován a vítězství tak připadlo Rockefellerovi. Celé pódium tak patří vozům Audi.
Neděle se jako sobota nesla ve slunečném duchu. Na okruhu byl v neděli jako host závodník F1 Max Verstappen, který naposledy závodil na Zantvoortu v šampionátu F3, který je doprovodnou sérii DTM.
Ještě v zaváděcím kole se o rozruch postaral Tom Blomqvist, který vyjel mimo trať a zničil postranní banner a ztratil dveře od svého vozu. Pro Brita to znamenalo start z boxů.
Z pole position startoval Farfus, kterého v první řadě doplňoval Wittmann. Právě Wittmann se po startu ujal vedení v závodě. Do závodu špatně odstartoval Martin, který v jednu chvíli málem neodjel z roštu. Rast, který stál na roštu za ním, ztratil hned několik pozic. To Spengler předvedl ulitý start za který si odnesl penalizaci 5 sekund. Blomqvist po problémech v zahřívacím kole obdržel penalizaci průjezd boxy. V prvním kole do boxů zajel Farfus, Auer, Spengler a di Resta. V druhém kole byl Green široký a ztratil několik pozic. Green s Wickensem a Glockem byli další v boxech. Po několik kol byli všichni jezdci co absolvovali zastávku těsně pohromadě. Ve čtvrtém kole došlo ke kontaktu mezi Greenem a Wickens. Green svůj vůz roztočil, zatímco Wickens si odnesl defekt na čerstvých pneumatikách. Pro Kanaďana to znamenalo propad na konec pole. Oba piloti byli pozvání ke komisařům.
V sedmém kole stavěl Engel, který se s náskokem stihl vrátit před Ekströma. V dalším kole stavěl Rast s Muellerem. Rast se stihl vrátit před Engela, no Mueller až za Ekströma. V devátém kole došlo ke kontaktu mezi Rastem a Engelem. Rast byl vyšetřován komisaři za vytlačení, ale osud Němce potrestal sám defektem pneumatiky a následně odstoupením ze závodu. V 11. kole Engel překonal Blomqvista, který jel jako nejhůře postavený pilot bez zastávky v boxech. Brita ovšem srazila penalizace i start z boxů. Ve 12. kole zajel do boxů v tu chvíli vedoucí Wittmann, kterého jen o kolo později následoval i Rockenfeller. Oba piloti se s přehledem vrátili před Engela, který do té doby vedl skupinu pilotů se zastávkou. 13. kolo bylo konečné pro di Restu, kterého od rána trápili technické problémy. Mercedes po tréninku musel měnit motor a di Resta se tak nezúčastnil kvalifikace. Nedělní závod by se dal označit jako závod defektů. Na Engelovo voze se jeden pomalý vyskytl v 15. kole. Nejspíše šlo o pneumatiku poškozenou soubojem s Rastem. V 16. kole si naopak Ekström začal stěžovat na značné vibrace ve voze.
Rockenfeller byl po zastávce rychlejší než Wittmann. Závodník Audi byl tak schopen každým kolem umazávat náskok, který si jeho soupeř vybudoval. V tu chvíli již bez boxů byl jen Duval a Mortara. Ve 22. kole již Wittmann Mortaru dotáhnul. Ital ho ovšem dlouho nezdržel. Ještě než Mortara stihl zajet do boxů, tak ho podle všeho postihl pomalý defekt pneumatiky. Mortara navíc musel absolvovat penalizaci +5 sekund za zdržení Glocka v kvalifikaci. I ve 24. kole byl pořád na trati Duval bez boxů. Postupně se začalo ukazovat, že Duval má Wittmanna natolik zpomalit, aby se Rockenfeller mohl snadno dotáhnou a bojovat o vítězství. Až když byl ve 27. kole Rockefeller nalepený za Witmanna, tak Duval zajel pro výměnu pneumatik. Za Rockefellerem v tu dobu byla ohromná propast způsobená ne zrovna rychle jedoucím Ekströmem. Duval se tak v klidu dokázal vrátit pře Švéda a ujmout se tak třetího místa. Za Ekströmem se to v tu chvíli začínalo štosovat. Za ním jel jeho týmový kolega Mueller, který se snažil za sebou udržel Paffetta a další piloty. Ekströma navíc několik kol před koncem začal ztrácet tlak v pneumatikách, což ho ještě více zpomalilo. Mueller až do konce závodu držel Paffetta za sebou a Ekström i přes technické potíže mohl dojet čtvrtý a zajistit si alespoň nějaké body do šampionátu. Ve 25. kole jsem byli svědky dalšího, ale již posledního defektu. Tentokrát šlo o vůz Auera.
Rockefeller i přes stažení Wittmannova náskoku nebyl schopen svého protivníka předjet. Rockenfeller byl schopen se přiblížit v druhém sektoru, ale Wittmann díky lepší trakci vždy poodjel v poslední zatáčce a měl tak náskok pro cílovou rovinku. Wittmann si tak ke včerejšímu druhému místu připsal dnešní vítězství. Takto úspěšný víkend a ne zrovna dobré výsledky pro Ekströma s Rastem, ho vynesli na druhé místo v šampionátu. Na Ekströma mu tři závodní víkendy před koncem sezóny chybí jen 7 bodů. Wittmann byl přitom ještě před Zantvoortem na 7. místě a na Ekströma mu chybělo 41 bodů! Pozice v šampionátu se tak drasticky mění závod od závodu. jak to vypadá tak do Hockenheimu ještě k několika změnám dojde. Letos jen těžko můžeme v této fázi sezóny typovat vítěze šampionátu.