Zantvoort patří mezi okruhy ještě ze staré školy, kdy jedinou únikovou zónou je štěrk. Okruh sám o sobě spíše připomíná horskou dráhu. Okruh byl celý přeasfaltován a i díky večernímu dešti neposkytoval zrovna mnoho přilnavosti.
Z pole position do závodu vyrazil Timo GLock, kterého v první řadě doplnil Farfus. Po startu se vedení s přehledem ujal právě Glock. Na druhé místo se krátce po startu probojoval Wittmann, který startoval jako třetí. Okamžitě v prvním kole vyjel mimo trať Engel, který na trať vyvezl mnoho stěrku. Farfus okamžitě po startu nebyl schopen držet rychlost a ztratil pozici i vůči Martinovi. Zatímco první trojice BMW odjela, tak na Farfuse se nalepil Rast. V prvním kole do boxů zajel Rockenfeller s Blomqvistem. Penalizaci 5 sekund obdržel Duval za ulitý start. Na konci čtvrtého kola do boxů zajel i Ekström. Jak se ovšem ukázalo, tak studené pneumatiky mohou potrápit i takové jako je Ekström. Švéd okamžitě po vyjetí z boxů absolvoval cestu do štěrkové zóny a ztratil tak spoustu času. O několik zatáček ovšem svůj vůz plný štěrku opět nezvládl. Díky těmto dvou výletům se na trati vyskytovalo mnoho štěrku s pískem a Švéd se propadl na poslední místo.
Rast byl za Farfusem zaseknutý až do doby, kdy Brazilec zajel do boxů v devátém kole. Rast na trati zůstal ještě po mnoho kol. Když první trojice zajela do boxů, tak se vrátili v klidu před Rockenfellera, který v tu chvíli byl nejvýše jedoucím pilotem se zastávkou. Wittmann jel po celý závod těsně za Glockem, ale nikdy nedošlo k važnějšímu pokusu o předjetí. V 15. kole Glock dojel Engela bez zastávky. Trojice BMW Němce předjela rychle, jen Rockenfeller za ním zůstal zaseknutý mnohem déle a ztratil tak čas. V 18. kole do boxů zajel v tu chvíli vedoucí Rast, ale propadl se až za body, ovšem mezi piloty se staršími pneumatikami. V 19. kole ze závodu odstoupil Blomqvist, který už od začátku závodu nejel zrovna nejrychleji. Ve 23. kole Rast překonal Muellera i Paffetta a dostal se tak na bodovanou pozici. Ve stejném kole se Rockenfeller dotáhl těsně za Martina, který v tu chvíli držel poslední pódiovou pozici.
Rockenfeller se snažil Martina překonal po mnoho kol. Souboj ho stál všechno DRS. Když tedy o možnost použít DRS přišel, pustil před sebe Greena, který v tu chvíli ještě DRS měl. Green s předjetím ovšem také nebyl úspěšný a na cílové rovince v posledním kole pozici Rockenfellerovi vrátil. Ve 35. kole Rast udělal chybu, které okamžitě využil Paffett. Rast v tu dobu byl již bez DRS a neměl tak šanci získat pozici zpět. O kolo později svůj vůz v boxech odstavil Ekström.
Celé pódium obsadilo BMW. Vítězství si připsal Glock, kterého doplnil Wittmann s Martinem. Závodní víkend pokračuje zítra.