Z pole position do závodu startoval Loic Duval, který rychle chtěl zapomenout na sobotní závod. V první řadě s ním stál bývalý pilot Formule 1 Narain Karthikeyan.
Duval si po startu vedení v závodě udržel, ale ne na dlouho. Již na konci prvního kola ho překonal Karthikeyana. Duvalovi jakoby chyběla rychlost, když se během prvních kol propadl až na páté místo.
Problémy Duvala jakoby nekončily. Jeho vůz postihl defekt levé zadní pneumatiky. Z jeho vozu odlétlo i několik kusů karbonu. Na trať byl proto vyslán Safety car. Do boxů se rozhodl zajet Treluyer i Zanardi. Vedení závodu brzy potvrdilo, že tyto zastávky se nepočítají mezi ty povinné.
Po restartu došlo na souboj Wittmann x Rast. Wittmann byl komisaři vyšetřován za vytlačení Rasta mimo trať. Obdržel nakonec pouze varování černobílou vlajkou.
V polovině závodu došlo na zastávky v boxech. Ve stejnou chvíli do boxu zamířila vedoucí dvojice Karthikeyana a Yamamoto. Zastávky na pořadí ovšem nic neměnily.
Netrvalo dlouho a další vůz Audi jel po trati s defektem. Rast měl defekt na čerstvé sadě pneumatik. Jeho vůz ztratil mnohem více karbonu a tak podruhé během závodu na trať zamířil Safety car. Dieter Gass ještě během závodu potvrdil, že defekty jsou dlouhodobějším problémem s tlaky. Audi se snažilo přijít s nastavením, ale neúspěšně. Rast se propadl na konec a dokonce ztrácel kolo. To si ovšem mohl za Safety carem smazat.
Treluyer sice vedl závod, ale Francouze čekala povinná zastávka v boxech. To stejné latilo i pro Zanardiho. Oba do boxů zamířili kolo po restartu.
To co přišlo po restartu nikdo nečekal. V zadních pozicích došlo na mnoho soubojů, které skončili kolizí. Nejdříve kolidovali dva vozy NSX. Tsukakoshi i Nojiri ze závodu okamžitě odstoupili. Další kolize ovšem nenechala na sebe čekat. Rozsáhlou kolizi odnesli dva vozy Nissan GT-R a dva Lexusy. Během chvíle závod skončil pro šest vozů Super GT.
Podle očekávání na trať zamířil opět Safety car. Závod v tu chvíli vedl Karthikeyan, následovaný Wittmannem, Duvalem a Kobayashim. Poslední dva jmenovaní jen těsně před výjezdem SC bojovali ostře mezi sebou, když se pilot Audi snažil překonat Japonce.
Třetí Safety car zajel do boxů pouze s jedním kolem do konce. Vedení závodu se rozhodlo restartovat závod normálně, tedy bez řazení do dvojřadu. Karthikeyan si vedení v závodě udržel bez problémů. Kdo se o své místo musel bát byl Wittmann, který měl za sebou Duvala. Právě tato dvojice z posledního kola využila maximum. Francouz dokázal druhé místo vybojovat, ale ne úplně čistě.
Vítězem závodu se stal Karthikeyan. Druhý pod vlajkou sice projel Duval před Wittmannem, ale vedení závodu se rozhodlo penalizovat jezdce jednou sekundo. Oba piloti si tak prohodili pozice.
A takový byl druhý závod SuperGTxDTM. V druhém závodě byli vozy DTM konkurenceschopnější než v tom předešlém. Pro vozy Super GT této specifikace šlo o poslední závod. Japonská série od příštího roku plně přechází na Class One, který DTM zavedl letos. Úplně poslední závod to byl pro Lexus LC500, který bude od příštího roku nahrazen Toyotou Supra. Honda naopak musí předělat NSX z vozu s motorem uprostřed na s motorem vpředu. Jak ovšem bude pokračovat partnerství DTM a Super GT teprve uvidíme.
Těšíme se na vás 24. dubna, kdy DTM zahájí sezónu 2020 na okruhu Zolder.