Čekalo se už jen na Mercedes, koho angažuje na poslední dvě volná místa. Během minulého týdne oznámil, že najme do svých řad dva navrátilce, kterými není nikdo jiný než Pascal Wehrlein a Daniel Juncadella.
Šampion z roku 2015 strávil dvě sezony ve Formuli 1 v týmech Manor, jenž byl stájí jezdící na chvostu startovního pole, přesto s ním dokázal téměř nemožné. V Rakousku 2016 dovezl již neexistujícímu týmu jeden mistrovský bod. Své bodové konto si rozšířil v loňské sezóně o dalších pět bodů. Tentokrát ovšem reprezentoval švýcarskou stáj Sauber. Ale paradoxem zůstává, že byť jen on sbíral body, tak s ním neprodloužili a ponechali si Marcuse Ericssona. Pro mladého Němce tak ve Formuli už nezbylo místo. Proto se vrací po dvou letech do DTM, kde opět bude závodit za Mercedes.
„K DTM se vážou skvělé vzpomínky, v neposlední řadě na zisk titulu v roce 2015. Během mého času ve Formuli 1 jsem DTM pozorně sledoval. Od mého posledního závodu, finále sezony v Hockenheimu v roce 2015, došlo k několika změnám. Ale výzvy mám rád a nemůžu se dočkat, až poprvé vyjedu na trať v našem autě,“ nechal se slyšet rodák ze Sigmaringenu.
O den později oznámili další návrat, a to Daniela Juncadelly, který se po roční pauze vrací na závodní tratě: „Je to skvělý pocit, že zase budu letos v DTM závodit. Po roční závodní pauze jsem opravdu nažhavený na to, až zase do auta nastoupím. Díky mým nasazením v GTčkách jsem vloni nastřádal další závodní praxi a coby testovací a rezervní jezdec jsem byl celou sezonu stále poblíž týmu. Teď jsem šťastný, že mohu konečně opět závodit v DTM. S DTM jsem vskutku nikdy neskončil a vždy jsem měl pocit, že jsem neukázal své schopnosti.“
Mercedes při výběru vsázel na zkušenosti, neboť je pro ně letošní sezóna poslední v této sérii a chtějí ji opustit s co nejlepším možným výsledkem.
Tím se zkompletovala soupiska pro letošní ročník šampionátu, ve kterém se objeví pár nových jmen.
Kontstruktér | Auto | Tým | # | Jezdec |
---|---|---|---|---|
Audi | R8 LMS Evo II | 🇩🇪 Abt Sportsline | 3 | 🇿🇦 Kelvin van der Linde |
7 | 🇨🇭 Ricardo Feller | |||
BMW | M4 GT3 | 🇩🇪 Schubert Motorsport | 11 | 🇩🇪 Marco Wittmann |
31 | 🇿🇦 Sheldon van der Linde | |||
33 | 🇩🇪 René Rast | |||
Ferrari | 296 GT3 | 🇨🇭 Emil Frey Racing | 14 | 🇬🇧Jack Aitken |
69 | 🇾🇪 Thierry Vermuelen | |||
Lamorghini | Huracán GT3 Evo 2 | 🇦🇹 Liqui Moly by GRT | 19 | 🇩🇪 Luca Engslter |
🇦🇹 TGI by GRT | 63 | 🇩🇪 Christian Engelhart | ||
🇩🇪 Paul Motorsport | 71 | 🇩🇪 Maximilian Paul | ||
🇩🇪 SSR Performance | 92 | 🇮🇹 Mirko Bortolotti | ||
94 | 🇩🇰 Nicki Thiim | |||
McLaren | 720S GT3 Evo | 🇩🇪 Dörr Motorsport | 25 | 🇩🇪 Ben Dörr |
85 | 🇦🇹 Clemens Schmid | |||
Mercedes-AMG | GT3 Evo | 🇩🇪 HRT | 4 | 🇩🇪 Luca Stolz |
23 | 🇮🇳 Arjun Maini | |||
🇺🇸 Mann-Filter | 22 | 🇦🇹 Lucas Auer | ||
🇺🇸 Winward | 130 | 🇩🇪 Maro Engel | ||
Porsche | 911 GT3 R (992) | 🇩🇪 Manthey EMA | 90 | 🇹🇷 Ayhancan Güven |
91 | 🇦🇹 Thomas Preining |