Za dva měsíce odstartuje nová sezona DTM, ve které se můžeme těšit na návraty zkušených pilotů, ale také na úplné nováčky. Deadline pro potvrzení účasti pilotů mají týmy do konce února, přesto už většinu jezdeckých sestav známe. Sezona odstartuje na konci dubna v Oscherslebenu, přičemž se kalendář opět skládá z osmi závodních víkendů. Byť je potvrzeno zatím pouze 15 vozů, tak se očekává, že se jich na start postaví 20 nebo více. (aktualizováno 1.4.)
Mercedes-AMG GT3
Team Winward
Jezdci: Maro Engel (GER), Jules Gounon (AND)
Bývalý tým HTP Winward, založený v roce 2013, byl v GT3 sportu jedním ze špičkových stájí. Při svém debutu ovládli s Mercedesem SLS AMG GT3 24 hodinovku ve Spa a o rok později brali titul v sprintové sérii Blancpain. Po roce s Bentley se v sezoně 2016 vrátili k Mecedesu.
V roce 2019 odkoupil HTP americký tým Winward, jenž vedou texaští obchodníci a zároveň i závodníci Bryce a jeho syn Russell Wardovi. V sezoně 2021 vstoupili do DTM, aby v následujícím roce slavili s Lucasem Auerem titul vicemistra. Loni vyhráli podruhé 24 hodinovku v Daytoně a s Maro Engelem skončili v konečném hodnocení třetí.
Zatímco Auera pro sezonu 2025 nahradí Jules Gounon, tak ve druhém voze bude nadále jezdit Maro Engel.
Landgraf s nejmladším pilotem v hisotrii
Piloti: Lucas Auer (AUT), Tom Kalender (GER)
Tým založený v roce 2000 Klausem Landgrafem, který je již dlouhá léta závodníkem, je aktivní v mnoha seriálech. Od roku 2018 nasazuje stáj z Bad Kreznachu Mercedes-AMG GT3, se kterým v roce 2021 získala první vítězství a pole positionv ADAC GT Masters a v následujících třech sezonách jezdecké tituly.
Poté, co už v roce 2023 startovali v DTM se dvěma Mercedesy GT3 , přispěla návratu na rošt v roce 2025 změna značky týmu HRT, který přešel k Fordu. Vedení týmu vsadilo na kombinaci mládí a zkušeností. Vedle Lucase Auera se posadí do druhého mercedesu nejmladší pilot v historii DTM Tom Kalnender.
Lamborghini Huracan GT3 Evo2
Abt Sportsline
Jezdci: Mirko Bortolotti, Nicki Thiim
Abt dlouhá léta tvořil ikonické duo s Audi. V roce 2000 byl Abt velkým průkopníkem, protože s privátně nasazeným Audi TT a Laurentem Aïellem způsobil v novém formátu DTM velký rozruch – což vedlo Audi v roce 2004 k nasazení továrního týmu. Po zisku titulu s Aïellem se tento kousek podařil i v letech 2004 a 2007 s Mattiasem Ekströmem a v letech 2008 a 2009 s Timem Scheiderem.
Také poté, co přišly v DTM na scénu vozy GT3, zůstal tovární tým DTM věrný a v roce 2021 a 2024 bojoval spolu s Kelvinem van der Lindem, v sezoně 2022 s René Rastem a o rok později Riccardem Fellerem o titul, ale pokaždé tahali za kratší konec provazu.
Pro sezonu 2025 prošel tým radikální změnou. Z tovární stáje se stal opět zákaznický tým, protože se po 25 letech s Audi rozloučili a nyní odstartují novou éru s vozy od Lamborghini, do nichž usedne šampion Mirko Bortolotti a tovární pilot Aston Martinu Nicki Thiim.
Grasser Racing Team (GRT)
Jezdci: Luca Engstler (GER), Jordan Pepper (JAR)
Tým Grasser, který sídlí nedaleko Red Bull Ringu v Knittelfeldu a jehož zakladatelem je bývalý závodník Gottfried Grasser, vstoupil do ADAC GT Masters v roce 2011 a od roku 2012 začal závodit s vozy Lamborghini, od roku 2015 s podporou samotné automobilky. Rychle se dostavily úspěchy: v roce 2017 tým vyhrál Blancpain GT Series, v letech 2018 a 2019 triumfoval na 24hodinovém závodě v Daytoně. Rok 2019 se stal vůbec rokem úspěchů pro rakouský tým, protože vyhráli i 12 hodin Sebringu a stali se vicemistry ADAC GT Masters.
Závodník Lamborghini Mirko Bortolotti byl součástí všech těchto vrcholů a v roce 2022 závodil i při vstupu do DTM, kde tým nasadil hned čtyři auta. Dlouho vedl celkové hodnocení a nakonec skončil čtvrtý. V roce 2023 se angažmá zúžilo na dvě auta, ale Maximilian Paul zajistil první vítězství týmu v DTM. V roce 2024 tým překvapil dvěma vítězstvími s nováčkem Lucou Engstlerem.
V roce 2025 se tým rozhodl v čtvrté sezóně DTM nasadit poprvé dva tovární jezdce Lamborghini – Engstlera a Jordana Peppera.
Paul Motorsport
Jezdci: Maximilian Paul (GER)
Tým Paul Motorsport vznikl z bývalého DTM týmu T3 Motorsport, který se v roce 2022 po prvních dvou víkendech DTM s Lamborghini stáhl a byl zrušen. Technický ředitel Tobias Paul pak zajistil účast svému synovi Maximilianu Paulovi s vlastním závodním týmem v ADAC GT Masters.
V roce 2023 si Maximilian Paul odbyl svou DTM premiéru na Nürburgringu v týmu Grasser, kde svou výhrou způsobil senzaci. V roce 2024 se rozhodli vstoupit do DTM s Lamborghini Huracan GT3 Evo2 s Maximilianem za volantem, přičemž v DTM 2025 na tuto účast navážou.
Ford Mustang GT3
Haupt Racing Team
Jezdci: Fabio Scherer (SUI), Arjun Maini (IND)
Tým Haupt Racing, založený bývalým pilotem DTM Hubertem Hauptem, existuje teprve od roku 2020. Haupt převzal většinu úspěšného týmu Black Falcon, který měl podporu Mercedes-AMG, včetně jejich vozů GT3. Už v první sezóně si tým připsal vítězství v závodech série NLS na Nürburgring-Nordschleife i v GT World Challenge Europe.
V roce 2021 se k týmu připojil bývalý šéf HWA Ulrich Fritz jako výkonný ředitel a tým vstoupil do DTM. A to velmi úspěšně – Maximilian Götz v prvním roce GT3 v DTM vybojoval titul mistra pro tým HRT a Mercedes-AMG.
V roce 2025 tým přešel ke značce Ford a získal exkluzivní právo nasadit nový Mustang GT3 v DTM. Jezdce Arjuna Mainiho, který předtím závodil s Mercedes-AMG, si tým ponechal i po přechodu k Fordu. Druhé místo v kokpitu získal Švýcar Fabio Scherer, který sice nemá zkušenosti s GT3, ale už v roce 2020 závodil v DTM.
Ford odhalil jezdeckou sestavu. Na divokou kartu se vrací dvojnásobný šampion!
Porsche 911 GT3 R (992)
Manthey Racing jako první se třemi vozy
Jezdci: Thomas Preining (AUT), Ayhancan Güven (TUR), Morris Schuring (NED)
Tým z Meuspathu byl založen v roce 1996 dvojnásobným vicemistrem DTM Olafem Mantheyem a v letech 2001 a 2002 byl v DTM zákaznickým týmem Mercedesu. Největší slávy ale tým dosáhl především díky nasazení vozů Porsche ve 24 hodinovce na Nürburgringu s tzv. Grellem.
Od roku 2013 je Manthey zodpovědný za nasazování továrních vozů Porsche v GT sportu. V roce 2015 se zakladatel týmu stáhl a prodal 51% podílu v týmu Porsche. Po jeho odchodu firma pokračuje pod vedením bratrů Nicolase a Martina Raederových. V roce 2023 se tým rozhodl vstoupit do DTM a hned v první sezóně s Thomasem Preiningem získal titul, zároveň vyhrál i titul mezi týmy.
Sezona 2024 byla pro Manthey velkým zklamáním, protože si připsali pouze jedno vítězství. V tomto ročníku ale rozšíří své angažmá na tři vozy. Kromě Preininga a Ayhancana Gűvena se v třetím voze, označovaném jako Manthey Junior Team, posadí za volant 911 GT3 R mladík Morris Schuring.
Nováček mezi týmy Allied Racing (vstup odvolán)
Jezdci: Ricardo Feller, Bastian Buus (DEN)
Počátky bavorského týmu Allied sahají do roku 2012, kdy Jan Kasperlik závodil v BMW 325 Challenge a rakouském Histo-Cupu. Z těchto hobby závodů vznikl v roce 2013 vlastní tým. V roce 2015 tým vstoupil do závodů s GT4 a v roce 2016 spojil síly s Porsche.
Od roku 2021 patří tým z Huglfingu mezi pravidelné účastníky německého Porsche Carrera Cupu, v roce 2024 se stal s Harrym Kingem vicemistrem. Allied Racing také nasbíral v roce 2022 zkušenosti s GT3 v ADAC GT Masters a GT World Challenge Europe s vozem Porsche 911 GT3 R.
V roce 2025 Porsche oznámilo, že tým Allied přechází do DTM a nasadí dva vozy Porsche. Jejich barvy budou hájit bývalý pilot Abtu Ricardo Feller a Bastian Buus, který tým velmi dobře zná, jelikož jej reprezentuje už od roku 2019.
McLaren 720S GT3o Ev
Dörr Motorsport s velkým comebackem
Jezdci: Timo Glock (GER), Ben Dörr (GER)
Tým Dörr Motorsport Rainera Dörra, který je s jeho Dörr Group největším prodejcem McLarenu v Evropě, existuje od roku 1999. Poté, co závodili v sérii Super Trofeo s Lamborghini, ve vozech GT4 a na Nürburgringu, se rozhodli, že v roce 2024 vstoupí s McLarenem do DTM.
Původně bylo plánováno, že projekt Project 1 zrealizuje nasazení pro tým Dörr. Kvůli insolvenci Project 1 však tým Dörr převzal celý tříletý projekt do vlastní režie. Vrcholem v debutové sezoně byl start z první řady a čtvrté místo Clemense Schmida v Zandvoortu.
V roce 2025 se rozhodli udělat změnu v jezdeckém složení. Do druhého vozu po boku syna majitele týmu Rainera Dörra, Bena, se posadí místo Schmida, který se přesouvá do WEC, bývalý pilot formule 1 a několikanásobný vítěz závodů v DTM Timo Glock.
BMW M4 GT3
Schubert Motorsport
Jezdci: Rene Rast (GER), Marco Wittmann (GER)
Tým Schubert z Oscherslebenu byl založen v roce 1999 závodníkem Torstenem Schubertem, který vlastní autosalony BMW a patří k největším prodejcům této značky v regionu. Po úspěších na Nürburgring-Nordschleife se tým v roce 2010 poprvé představil v ADAC GT Masters.
Od roku 2012 získal tým tovární podporu BMW a rychle se stal kandidátem na vítězství. V roce 2015 si zajistil týmový titul a po krátké epizodě s Hondou se v roce 2019 vrátil k BMW. Po dalších úspěších vstoupil Schubert v roce 2022 do DTM a hned v premiérové sezóně získal titul mistra mezi jezdci i týmy díky Sheldonovi van der Lindemu.
V roce 2024 tým rozšířil svou účast na tři vozy, avšak pouze na jednu sezónu. Pro rok 2025 se startovní listina opět zmenší – René Rast a Marco Wittmann zůstávají, zatímco Sheldon van der Linde přechází zcela do hypercarového programu BMW.
Audi R8 LMS GT3 Evo II
Land-Motorsport
Jezdec: Ricardo Feller (SUI)
Tým Land-Motorsport, vedený Wolfgangem Landem, dvojnásobným mistrem Porsche Carrera Cup Deutschland, a jeho synem Christianem Landem, patří mezi nejtradičnější závodní stáje v poli, ale dosud nikdy nestartoval v DTM. V minulosti tým nasazoval vozy Porsche, v roce 2017 triumfoval s Audi v 24hodinovém závodě na Nürburgring-Nordschleife a slavil úspěchy také v ADAC GT Masters.
V roce 2025 se tým na poslední chvíli dostal do DTM. Tovární pilot Porsche Ricardo Feller potřeboval po odstoupení týmu Allied-Racing náhradní program, protože mu Porsche nenabídlo místo v DTM. Spojil se proto se svým bývalým mistrovským týmem z ADAC GT Masters a díky souhlasu Porsche rychle sestavil DTM projekt s vozem Audi R8.
Ferrari 296 GT3
Emil Frey Racing
Jezdci: Jack Aitken (GBR), Thierry Vermeulen (NED), Ben Green (GBR)
Tým Emil Frey, založený v roce 2011 ve Švýcarsku, patří největšímu prodejci automobilů v Evropě. Nejprve vyvinul vlastní závodní vůz Jaguar XK Emil Frey, se kterým až do roku 2018 závodil ve vytrvalostních soutěžích. Šéf týmu Lorenz Frey-Hilti se sám posadil za volant. S tímto vozem tým v roce 2018 vyhrál Silver Cup v Blancpain Endurance Series. V roce 2015 se navíc stal továrním týmem Lexusu a závodil na Nürburgring-Nordschleife.
V roce 2019 následoval přechod k Lamborghini – už v první sezóně tým vyhrál týmovou i jezdeckou klasifikaci v GT Open Series. V roce 2022 vstoupil do ADAC GT Masters se dvěma vozy Lamborghini a hned si připsal vítězství i titul v týmovém hodnocení. V roce 2023 přešel ke značce Ferrari a debutoval v DTM s jezdci Jackem Aitkenem a Thierrym Vermeulenem, jejichž smlouvy byly prodlouženy i pro sezónu 2024.
V sezóně 2025 tým rozšiřuje svou sestavu a nasazuje celkem tři vozy Ferrari 296 GT3. Zatímco Jack Aitken a Thierry Vermeulen zůstávají, novou posilou se stává 27letý Brit Ben Green.
Aston Martin Vantage GT3 Evo
Comtoyou Racing
Jezdci: Gilles Magnus (BEL), Nicolas Baert (BEL)
Jedenačtyřicetiletý François Verbist je synem spoluzakladatele týmu WRT, Reného Verbista. Koncem roku 2017 opustil dlouholetý tým Audi, aby společně se šéfem Jean-Michelem Baertem vybudoval tým Comtoyou, kde působí jako týmový manažer.
Zpočátku se tým úspěšně prosadil v kategorii TCR s vozy Audi. V roce 2023 vstoupil do světa GT3 s modelem Audi R8 LMS, ale v roce 2024 přešel k Aston Martinu. Už v první sezóně s britskou značkou dosáhl historického triumfu – při 24hodinovém závodě ve Spa-Francorchamps zvítězili Nicki Thiim, Marco Sörensen a Mattia Drudi, čímž Aston Martin vyhrál tento prestižní závod poprvé od roku 1948.
V roce 2025 se tým rozhodl vstoupit do DTM s vozem Aston Martin Vantage GT3 Evo. Za volant usednou Gilles Magnus a Nicolas Baert, který je synem majitele týmu.