Mercedes do závodu startoval s nejtěžším vozem. Jeho vozy vážili celých 1135 kg. Vozy BMW měli 1117,5 kg a vozy Audi jen 1110 kg. Počasí bylo přímo ideální. Po celý víkend bylo slunečno. V neděli Auer konečně stál na pole position, když ho z toho včerejšího odsunula penalizace. V první řadě ho doplnil Wittmann.
Nürburgring: Nedělní vítězství pro Mortaru
Start závodu byl v 15:13. Auer měl dobrý start a udržel se tak před Wittmannem. V 1. zatáčce jsme byli svědky kolize mezi Glockem a Di Restou. Di Resta si zničil řízení a byl tak nucen svůj vůz odstavit v boxech. Wittman se Auera držel, ale na předjetí to nestačilo. Mortara se držel blízko Farfuse. Podle grafiky nejhorší reakci na startu měl Molina. Wickens ukazoval, že tento víkend patří mezi jeho špatné. PO startu byl až 15. Da Costa již v 9. kole obdržel černobílou vlajku jako výstrahu. Boje na špici na chvíli ochladly a tak jsme mohli vidět jen souboj na úplném konci pole. Ostře tam bojoval Rockenfeller, Goëtz a Da Costa. Goëtz byl dalším pilotem s výstrahou, která se o kolo později změnila v 5 sekundovou penalizaci. Ve 13. kole překonal Paffett Blomqvista. Ve 14. kole se pole roztáhlo na větší skupiny. A přišel čas na zastávky v boxech. První v boxech byl Farfus s Blomqvistem. Následovali Wickens s Molinou. Farfus byl nebezpečně vypuštěn před Wickense, který se teprve chystal stavět. Brazilec obdržel 10 sekund stop&go a propadl se na chvost pole. O koo později zajjel do boxů Paffett, který pak měl v 1. zatáčce drobný kontakt s Blomqvistem. V 17. kole zajel Auer s Wittmannem. Auer měl rychlejší zastávku a tak se udržel před Wittmannem. Na trati se mezi ně dostal Spengler. Do vedení se dostal Mortara, který nebyl boxech. Další incident v boxech se stal mezi Rosenqvistem a Tomczykem. Rosenqvist do Tomczyka ťuknul. Švéd si za to odnesl penalizaci průjezd boxy, tedy nižší trest než Farfus za stejnou situaci. Na trati byli promícháni jezdci se zastávkou i bez. Molina a Da Costa měli mezi sebou několik kontaktů a vedení závodu si je pozvalo k setkání po závodě. Auer, který se po boxech dostal do provozu, se zasekl za Glockem a ztratil tak přes sekundu na Mortaru. Ve 23. kole do boxů zajel Green. Po výjezdu z boxů kolidoval s Paffettem. Green za to obdržel penalizaci průjezd boxy a propadl se tak mimo body. Wittmann mezití překonal Spenglera. Auer dojel Tambaye, kterého následně předjel. dalším před Auerem byl Vietoris, který mu nekladl žádný odpor, zatímco Wittmanna zdržel. Mortara ve 28. kole zajel do boxů. Na trať se vrátil jen za Auerem, ale před Wittmannem. 28. kolo bylo posledním, kdy nějaký pilot zajel do boxů. Ve 33. kole Mueller překonal Paffetta a ujal se tak 6. místa. Mortara se pomalu přibližoval Auerovi, který měl na svém voze v tu chvíli o 10. kol starší pneumatiky. Již ve 35. kole Mortara předjel Auera a ujal se tak vedení v závodě. Audi mělo po celý závod dobrou rychlost. Ekström předjížděl Spenglera, ale došlo ke kontaktu. Švéd tak musel pozici vrátit. Stačilo kolo a Ekström byl před Spenglerem bez kolize. Spenglerovi jakoby došla rychlost, protože hned v dalším kole ztratil pozici, když ho překonal Mueller. Po tom co Ekström předjel Spenglera se začal dotahovan na 3. místě jedoucího Wittmanna. Mortara začal slavit své vítězství již o kolo dříve. Naštěstí si to v čas uvědomil a nestala se žádná katastrofa. Ekström Wittmanna již nestihl předjet a musel se tak spokojit se. místem. Vítězství si z nedělního Nürburgringu odváží Mortara. Na pódiu ho doplnil Auera a Wittmann.
Další závodní víkend nás čeká za 2 týdny na Hungaroringu, kam se DTM vrací po 2 letech.