Na pole position stejně jako včera stál René Rast,kterého v první řadě doplnil Paffett. Ten přišel o pole position jen o šest tisícin. Poslední bonusový bod získal Eng.
Po startu si vedení udržel Rast, ovšem skvělý start předvedl Auer. Ten z pátého místa na startu rychle proplul na místo druhé a dokázal se dotáhnout i na Rasta. Na třetí místo se dostal Glock, který stál v řadě vedle Enga. Paffett se po startu propadl za Glocka. Mezi touto dvojicí došlo k souboji. Glock pilota Mercedesu vytlačil mimo trať a obdržel tak varování černobílou vlajkou.
Green se po startu dostal do problému a byl nucen se ztrátou dojet pro novou sadu pneumatik. Po změně pravidel kolem tlaků v pneumatikách byl jediný, kdo takhle brzy zastavil.
Jen o dvě kola po startu se Glock snažil dostat před Auera. Němec předjíždecí manévr v první zatáčce nezvládl a Auera roztočil. Pro oba piloty to znamenalo konec boje o přední příčky. Dvojice závodníků se propadla na úplný konec. Glock navíc dostal penalizaci průjezd boxy, která ho srazila ke Greenovi.
Po propadu této dvojice jel za Rastem těsně Paffett, kterého následoval vláček vozů. Rockenfeller jedoucí za ním se po chvíli začal rychle propadat. V jedné za zatáček byl široký a probrzdil pneumatiky. Okamžitě ho tak překonal Spengler s di Restou, následoval Wittmann, Eng, Eriksson a Farfus. TO vše v rozsahu třech kol.
V 11. kole do boxů zajel Glock, který se propadl na ztrátu celého kola, když vyjel až za Rastem. Do boxů začali zajíždět i ostatní piloti. Za špičky jako první zajel v 17. kole vedoucí Rast, který jel na jistotu s tím, že bude mít jako první ze špičky zahřáté nové pneumatiky.
Pro Rockenfellera jakoby špatný závod nekončil. Farfus se po boxech vrátil těsně u něj. Farfus při souboji trefil Němce, který se roztočil a okamžitě se propadl. Tato kolize ovšem nebyla nijak trestané. V 19. kole do boxů zajel druhý Paffett, následovaný Wittmannem a Erikssonem. Zastávka u Mercedesu neprobíhala ideálně. Paffett tak v boxech stát déle a nakonec musel pustit oba závodníky BMW, kteří svou zastávku absolvovali v klidu. Rast si zatím tvořil náskok před zbytkem soupeřů.
Ve 20. kole zajel do boxů di Resta, který startoval jako 11., ale pomalu stoupal polem. Po zastávce se dokázal udržet před Wittmannem, který stavěl jen o kolo dříve. Paffetta po výjezdu z boxů překonal i Eng, který stavěl dříve. Paffett byl schopen toto předjetí o pár kol později vrátit. Spengler, který se snažil držet di Restu za sebou, po zastávce pozici vůči Skotovi nakonec ztratil. Spenglera překonal i Wittmann. Paffett byl v této fázi rychlý, když překonal i Erikssona. Eriksson se na něj ještě dokázal na konci dotáhnout, ale Švéd neměl k dispozici DRS.
Ve 29. kole byl první bez DRS mimo body jedoucí Duval. Green po brzké zastávce byl nucen své pneumatiky vyměnit podruhé, protože by jeho druhé sada až do konce závodu nevydržela. Propadl se i za posledního Glocka. Na konci závodu bylo pole od devátého místa těsně za sebou. Vozy Audi začínaly pomalu zrychlovat, zatímco u Rasta se jeho osmi sekundový náskok pomalu krátil. Auer po zpackaném závodě nakonec odstoupil, když svůj vůz zavezl do boxů.
jen těsně před cílem postihly problémy Juncadellu, který nakonec jen pomalu dopravil svůj vůz do boxů. Rast sice začal ztrácet, ale di Resta nebyl tak rychlý, aby Němce dojel, natož ohrozil. Rast tak získal druhé vítězství během víkendu. Společně s dvěma pole position získal maximálních 56 bodů a poskočil na třetí místo celkově. Ve vedení šampionátu je Paffett a jen o dva body za ním di Resta.
Sezóna pokračuje za dva týdny na rakouském Red Bull Ringu/ Spielbergu.