Z pole position do nedělního závodu startoval Dani Juncadella. Pro Španěla to znamenalo první pole position v DTM. Vedle něj v první řadě stál Paffett.
Juncadella si vedení v závodě udržel i po startu, kdy za ním jel Auer a Paffett. V prvním kole do boxů zajel Mortara následovaný Erikssonem, Muellerem, Rockenfellerem a Greenem, kterého v prvním kole nejspíše postihl defekt. O kolo později do boxů zajel Green Di Resta do boxů zajel po tom co se lehce opřel o zeď. V 11. kole do boxů zajel i Marco Wittmann. Všichni piloti co do boxů vyjížděli jen kousek před vedoucí skupinkou. Paffett po vyjetí na studených pneumatikách ztratil během kola hned tři pozice.
Ve 13. kole Mortara překonal Wittmanna, tak ovšem o pár kol později byl schopen využít z boxů vyjíždějícího Spenglera a Mortaru překonat. Wittmann toho využil a na Mortaru si vytvořil rychle náskok čtyř vteřin. Auer i Juncadella se po boxech dokázali vrátit před Wittmanna, ale jen na chvíli. Němec je rychle díky zahřátým pneumatikám překonal. Na konci pole došlo opět na souboj Glock x Paffett. Brit zrovna ne dobře nesl defenzivní jízdu Glocka a několikrát si tak postěžoval do rádia. Mezi oběma nakonec došlo k lehkému kontaktu. Během jednoho pokusu nakonec Paffett ztratil dvě pozice vůči Engovi a Erikssonovi.
Paffett byl také první z pilotů bez DRS. Vzhledem k počtu kol během závodu ovšem nebyl jediný. Ve 40. kole zajel jako poslední do boxů Frijns. Pro Audi se ovšem nejednalo o úspěšní víkend, když se vozy většinou pohybovali mimo body. V 50. kole začal výrazně zrychlovat Mortara a stahovat tak Wittmanna, který vedl po všech zastávkách závod. Na konci pole mezitím došlo ke kolizi mez Farfusem a Duvalem. Farfus se propadl na poslední pozici. Tu ovšem přenechal rychle přenechal právě Duvalovi, který za kolizi obdržel penalizaci průjezd boxy.
Mortara sice Wittmanna dotáhl na pouhou půl sekundu, ale i tak se už k žádnému vážnému pokusu nedostal. Wittmann si tak zajistil první vítězství na jeho domácí trati.
DTM pokračuje za tři týdny holandským Zandvoortem.