Z pole positoin do závodu startoval Mueller . V prví řadě s ním stál Eng. Z kvalifikace byl diskvalifikován Rockenfeller s Duvalem. Duo od Audi tak bylo nuceno startovat z poslední řady.
Norisring je Monakem DTM. Tato trat je známá svými vlásenkami a rovinkami. Nejvíc kontaktu většinou zajistí první vlásenka hned po startu. Nejhůře z úvodní skrumáže odešel Fittipaldi. Brazilec obdržel ránu od jednoho z Astonu a jeho závod tak končil. Okamžitě na konci prvního kola do boxů zajel Eriksson, Habsburg a Rockenfeller. O kolo později to byl Wittmann a Frijns. Ve třetím kole zejel Rast, Juncadella a Dennis. Na konci třetího kola se vedení závodu konečně rozhodlo pro vyslání Safety Caru na trať. Maršálové totiž nemohli odklidit vůz Fittipaldiho na bezpečné místo. V devátém kole byl závod restartován. Klid na trati ovšem nevydržel dlouho. Po kontaktu se na trati roztočil Glock. Do stojícího Němec vrazil na konci pole jedoucí Aberdein. Pro Glocka to znamenalo konec závodu. Ten ovšem ještě zvládl odstavit na bezpečném místě a další Safety Car nebyl nutný.
Nejhorší start do závodu měl Rast, když po startu ze třetího místa propadl až na konec, když nedokázal odjet napoprvé. Rastova smůla ovšem netrvala dlouho. Po své zastávce ve třetím kole vyjel na trať jako první se zastávkou. Po konci fáze Safety caru měl těsně před sebou již jen vozy bez zastávek a vrátil se do boje o vítězství.
Meuller si vedení držel Mueller, který své vedení držel před Engem. jak závod postupoval, tak do boxů zajelo postupně celé pole. Ve 24. kole podruhé do boxu zajel Frijns. Jelikož jeho problémy s vozem pokračovali, tak jen o kolo později v závodě skončil. Ve stejném kole po problémech s výkonem vozu skončil i Rockenfeller. Jako kdyby to nestačilo, tak jen o pár kol později se zničeným vozem skončil i van der Linde. Jihoafričan v tu chvíli jezdil na konci roštu a nemělo, tak cenu vůz opravovat.
Ve 30. kole do boxů zajel Mueller a přenechal tak vedení v závodě Rastovi, který v tu chvíli jel jen kousek za ním. Mueller sena trať na konci bodovaných pozic a měl tak před sebou dost soubojů. V jeho prospěch ovšem hrály čerstvé pneumatiky. Za Rastem v tu chvíli s velkým odstupem jel Eriksson, Wittmann a Juncadella. Aston Martin měl v průběhu závodu tři vozy na bodech. Jen di Resta jezdil mimo desítku.
V 55. kole byl Mueller již třetí a vydal se nahánět Erikksona. Mezitím se všechno drama dělo za nimi. Wittmannovi pneumatiky začínali ukazovat, toa, že na voze jsou již od druhého kola. Nejdříve ho překonal Juncadella. No během několika kol následoval Duval, Spengler a Eng.
Vozy Aston Martin se ke konci závodu začali propadat díky brzkým zastávkám. Juncadella i tak svůj vůz dovezl na šestém místě a vyrovnal tak nejlepší výsledek týmu. Dennis a Habsburg své vozy dovezli na konci bodované desítky. Pro Aston jde zatím o nejlepší závod.
V posledních kolech všichni netrpělivě sledovali souboj mezi Erikssonem a Muellerem o druhé místo. Došlo i na lehké kontakty, ale nic závažného. Už vypadalo že to Eriksson dokáže a druhé místo udrží. No v poslední zatáčce závodu to Mueller poslal tak, že Eriksson neměl šanci a musel se spokojit se třetím místem.
Víkend pokračuje zítřejším závodem od 13:30.