I neděle slibovala kvalitní závod. Nikdo ovšem nemohl čekat jak se závod nakonec vyvine. Dnes bylo oproti včerejšímu dni sucho. Kolem okruhu se nějaké bouřky vyskytovali, ale samotný okruh byl bez vody. Z pole position startoval Blomqvist, kterého první řadě doplnil Wickens.
Blomqvist neodstartoval nejlépe a vedení se tak ujal Wickens následovaný Spenglerem a Auerem. Okamžitě na konci prvního kola jsme byli svědky prvních zastávek v boxech. Do boxů zajel Auer, Blomqvist, Farfus, Green a Engel. Následovalo několik kol, kdy pneumatiky vyměnila většina pole. V 8. kole musel do boxů podruhé Glock, když ho postihl defekt. V 10. kole došlo v první zatáčce ke kolizi mezi Ekströmem a Wittmannem. Komisaři se rozhodli netrestat. Ve stejném kole byl Auer první z pilotů po zastávkách v boxech, zatímco Mortara vedl bez boxů až do 19. kola. V 21. kole se Martin přiblížil těsně za Auera. Celé pole bylo sjeté. Mezi Rockenfellerem na sedmém a Blomqvistem na 15. místě byli jen těsné rozestupy.
Ve 24. kole došlo ke kolizi mezi Rastem a Wickensem. Oba piloti zůstali na okamžik stát na trati a na trať tak vyrazil Safety Car. Piloti se ovšem dokázali vrátit na trať a restart tak mohl být jen o pár kol později. V chvíli restartu byl ve vedení Duval, který ovšem ještě nestavěl v boxech. Po restartu bylo pole celé semknuté. Duval okamžitě začal ztrácel pozice. Spengler si ze souboje odnesl defekt, který ho stál propad z předních pozic až na konec. Martin se rychle po restartu ujal vedení před Auerem. Závod v zelené fázi nevydržel dlouho.
Paffett na rovince bojoval s Greenem, kterého se lehce dotkl. Paffett v rychlosti ztratil kontrolu nad vozem, který s velkou silou trefil svodidla. Paffetův neovladatelný vůz měl pořád velkou rychlost, kterou trefil Rockefellera. Ten okamžitě vyletěl mimo trať. Přes rádio jsme se okamžitě dozvěděli, že je Paffett v pořádku. U Rockenfellera jsme si vzhledem k výpadku rádia museli počkat na záběry z kamer. Závod byl okamžitě přerušen červenými vlajkami. Závodníci se zařadili na startovní rošt a čekali na další zprávy. Oba dva piloty okamžitě zkontrolovali doktoři. Bylo viditelné, že Rockenfeller má problémy s nohou a Paffeta bolí ruka. Ještě během závodu jsme se dozvěděli, že oba piloti byli prohlédnuti v nemocnici (pozn. red.: Po závodě přišli zprávy od Audi, že Rockenfeller má drobnou frakturu páté nártní kosti na levé noze). Rána do svodidel byla tak velká, že došlo k rozsáhlému poškození. Oprava tak trvala nějakou dobu. Trať mohla tak být v klidu uklizena a mechanici měli šanci vozy na roštu alespoň trochu poopravit za pomoci lepící pásky.
Závod byl restartován v 18:25 za Safety carem. Vedení závodu se rozhodlo závod restartoval klasickým způsobem, tedy bez dvojřadu. Pořadí pře restartem bylo následné: Martin, Auer, Wittmann, Ekström. Mortara, Di Resta, Farfus, Green, Blomqvist, Engel, Wickens, Duval, Mueller, Glock a Spengler. V závodě nepokračoval Rast, Paffett a Rockenfeller. V 37. kole, tedy krátce po restartu, Auer překonal Martina, který ho o několik kol později překonal a vedení si udržel až do konce závodu. Martin se dokázal poměrně rychle od Auera odlepit. Wittmann se pokoušel překonat Auera. Na Wittmanna ovšem zezadu útočil Ekström. Těchto soubojů využil na dojetí Mortara, který se tak dostal těsně ze Švéda jen pár minut do konce. Duval byl nucen ještě po restartu absolvovat svou zastávku v boxech. Vzhledem k délce okruhu okamžitě od celého pole dostal kolo. V posledním kole došlo k lehkému kontaktu mezi Wittmannem a Ekströmem, když Švéd Wittmanna konečně překonal. Oba dvy tak zpomalili a do posledních zatáček, tak společně s Mortarou dojížděli bok po boku. Na cílovou rovinku všichni najeli spolu. Třetí místo nakonec o pár tisícin získal Mortara před Ekströmem a Wittmannem.
DTM pokračuje za tři týdny závodem v Rusku. Jedná se o málo navštěvovaný a fanoušky neoblíbený okruh.