Vedení japonské série Super GT do Německa vysílá dva vozy. Jeden vůz Nismo a jeden Lexus během víkendu absolvují několik demo jízd. Tyto vozy absolvují ukázky jak během soboty, tak i neděle. Tyto vozy mají předvést fanouškům vozy specifikace, která závodí v zemi zapadajícího slunce. Právě Super GT A DTM mají docílit společných pravidel. Stejné specifikace by umožňovali účast japonských automobilek v Německu a těch německých v Japonsku.
„Jedná se o velkou čest. Jsem potěšen, že vozy této série budou poprvé součástí víkendu DTM“ řekl šéf DTM Berger. „Není to jen bonus pro fanoušky, ale i dobré znamení pro DTM a to jak vážně bereme budoucí spolupráci s GTA, která sérii pořádá“
Delegace z Japonska bude vedená šéfem GTA Masaaki Bandoh „Těšíme se až naše vozy vyrazí k první akci na Hockenheimu. Je to důkaz blízkého vztahu mezi Super GT a DTM. V obou sériích závodí největší automobilky.“ řekl Bandoh. Ani japonští fanoušci nepřijdou zkrátka. Vozy DTM dorazí do Japonska během v závodního víkendu v Motegi 11. a 12. listopadu.
Vozy v pátek absolvují 30 minut testu. V sobotu i v neděli vozy budou jezdit 15 minut v plné rychlosti. Do Německa dorazí Lexus LC500 a Nismo GT-R. Zatím není jisté, kdo tyto vozy řídit.
ITR s GTA již spolupracují několik let. Teď je ovšem jejich cílem vytvořit nové vozy specifikací „Class One“. DTM by mělo pravidla zavést již v roce 2018. Moc času automobilkám již nezbývá.
„Příprava pravidel je v plném proudu“ řekl Berger, který je nadšený spoluprácí ITR a GTA, ale i automobilek. Když Mercedes oznámil konec v DTM, tak se Audi s BMW zavázalo k záchraně DTM a vývoji vozů podle nových specifikací.
Pravidle „Class One“ budou tvořená právě ve spolupráci s GTA. Tyto regulace mají za cíl: nákladově efektivní , záživný motorsport, bezpečí a moderní motory.