Nad Hungaroringem sice bylo zataženo, ale déšť během závodu nehrozil.
Z prvního místa startoval Paul di Resta. Ten si první místo udržel i po startu. O druhé místo bojoval Mueller s Auerem. Švýcar si svou pozici udržel. Okamžitě v prvním kol kole do boxů zajel Green, Spengler a Eng. O kolo později Glock s Ericssonem. Vzhledem k vysokým teplotám se jednalo o riskantní rozhodnutí. V pátém kole byl na trati nejrychlejší Green, který vedl skupinku pilotů s brzkou zastávkou. Když o kolo později zajel do boxů Auer, tak se stihl před Green vrátit. V devátém kole do boxů zajel vedoucí di Resta. Mercedes si ovšem tutu zastávku za rámeček dát nemohl. Skot v boxech stál celých devět sekund a jen těsně se vrátil před Auera, tan ho ovšem o chvíli později překonal. Ve 12. kole nakonec di Resta musel ještě bojovat s Muellerem, který měl naopak dobrou zastávku. Di Resta ovšem využil už trochu zahřátých pneumatik a před Muellera se vrátil.
Ve 22. kole došlo k prohození pozic mei Auerem a di Restou. Skot se tak opět ujmul vedení ve skupině pilotů ze zastávkou. PO polovině závodu se začali výrazně propadat piloti, kteří absovovali zastávku na začátku závodu. Mezi 24. kolem a 17. do boxu zajeli Duval, Frijns a Rockenfeller. Duval s Frijnsem překonali na trati Greena a měli tak jistý přísun bodů. Frijn nakonec překonal i Duvala. Ke konci závodu začal zrychlovat Rast a dotáhl se tak na Muellera. První čtveřice posledních kol nejela daleko od sebe ovšem k žádnému souboji již nedošlo.
Katastrofální závod to byl určitě pro BMW. Piloti bavorské automobilky obsadili poslední pozice v závodě. Jen Wehrlein oddělil Spenglera od zbytku pilotů BMW a ti tak neobsadili posledních osm míst.
O vedení v šampionátu tak přišel Glock, kterého přeskočil Paffett. Ovšem zítra se může zase vše změnit.