Tento závod patřil mezi ty bláznivé. Nad tratí se honily mraky a nikdo moc nevěděl co čekat. Jako včera ovšem nad okruhem panovaly vysoké teploty.
Po startu se ujmul vedení z pole position startující Auer. Za ním následoval Wehrlein a di Resta. Po drobném kontaktu s Muellerem se na trati roztočil Glock a propadl se na poslední místo. V prvním kole do boxů zajel Glock, Eriksson a Rockenfeller. Rockenfeller přitom ve včerejším závodě zajel do boxů jako poslední. Do boxů pak také zajel Farfus. Jen o dvě kola později se na trati začali objevovat kapky deště. Wehrlein překonal Auera a ujmul se vedení.
Farfus do boxů zajel znovu, ale tentokrát pro mokré pneumatiky. Tímto krokem se propadl až na poslední místo. Vzhledem k podmínkám se pole celkem sjelo.
V šestém kole do boxů zajel Auer. To všechno roztočilo blázinec. Boxová ulička byla hodně mokrá. Auerův vůz nazatočil a on tak vrazil přímo do maršálů stojící za boxovým stáním. S Auerem do boxů také zajel Spengler a Eng. Spengler zastávku také nezvládl. On ovšem vrazil do mechaniků čekajících na výměnu. Auerův i Spenglerův vůz byli mechanici vypravit na trať. Auer se ovšem vrátil až za Farfuse, který měl dvě zastávky v boxech. Pro zraněného maršála musela dojet sanitka, to všem nikdo netušil, že o kolo později Mortara způsobí na vlas stejnou havárii akorát o větší síle. To už byl na trati Safety Car. Vedení závodu se nakonec rozhodlo závod zastavit. Pro některé piloti to znamenalo zastavení na konci boxové uličky. Někteří ovšem do boxů nezajeli vůbec.
Během červených zbytek pole zastavil na cílové rovince. Odpočet času nejdříve běžel než vedení usoudilo, že ho bude lepší restartovat na 28 minut + 1 kolo. Vůz Auera, Mortara i Spenglera mechanici opravili, tak aby byli schopni pokračovat.
Závod byl restartován za Safety Carem. První čtyři vozy (Wehrlein, Paffett, Juncadella a Mueller) ovšem byli bez povinné zastávky v boxech. Jejich zastávka tak znamenala propad až na konec roštu. Trochu nepochopitelný byl krok Paffetta, který restart absolvoval na mokrých pneumatikách. Tento krok znamenal propad až na předposlední místo. Při pokusu o předjetí Paffetta se Rast roztočil a propadl na poslední místo.
V 10. kole překonal Juncadella Wehrleina ujmul se vedení. PO restartu se poměrně vepředu usadili vozy BMW, kterým až do této chvíle víkend nevycházel. Wittmann, Glock a Eng byli prvními s již absolvovanou zastávkou. Za nimi jedoucí Eriksson působil pro ostatní piloty tak trochu jako špunt. Jeho týmoví kolegové si tak mohli najet drobný náskok.
Jako poslední do boxu zajel Mueler, ale byl to jasný propad mimo body. Těsně před cílem se na Enga začal lepit Rockenfeller, který překonal Erikssona. Rakušan ovšem dokázal za sebou Audi udržet. Pro Enga to znamenalo druhé pódium během jeho třetího víkendu v DTM.
Glock se svým druhým místem vrátil do vedení šampionátu. na Paffetta má teď náskok 11 bodů.