Pro nedělní závod se počasí trochu umoudřilo. Trať tak byla suchá, ale na teplota jen těsně překonala 10°C.
Nejlépe do závodu odstartoval Mueller, který poskočil ze čtvrtého místa na druhé. Komisaři byl podezřívaný z předčasného startu. To se ovšem nepotvrdilo. Vedení se ujal Eng. Šesté kolo vůbec nevyšlo u Audi. Nejdříve Rockenfeller po problémech s tlakem olejem odstavil vůz v boxech. jen o chvíli později poslal svůj vůz do štěrku Duval. Svůj vůz tam již musel nechat.
Do boxů okamžitě zamířil di Resta. Na přezutí to bylo příliš brzo. Hankook se i přes nárůst výkonu nových motorů rozhodl pneumatiky neměnit. Jedná se tak o totožné typy jako vloni, kdy v klidu vydrželi celý závod se zastávkou hned po startu. Letos tyto pneumatiky vydrží jen lehce přes polovinu závodu. Stejně jako di Resta zamířil do boxů i Rast. V jeho týmové komunikaci jsme se mohli dozvědět o strategii dvou zastávek.
Na konci osmého kola do boxů zajel safety car. Ještě před tím natáhlo vedení závod o jedno kolo, právě kvůli výjezdu SC. Po restartu došlo ke kontaktu van der Lindeho a Greena. Jihoafričan se roztočil a propadl se na konec roštu. Green byl potrestán penalizací průjezd boxy. Jen o kolo později došlo k podobnému kontaktu ve vlásence mezi Wittmannem a Fittipaldim. Jako přes kopírák se Němec propadl na konec a Brazilec obdržel průjezd boxy.
Rast na čerstvých pneumatikách rychle stoupal, když již během 13. kola vedl závod. Této rychlosti využil a rychle si vybudoval slušný náskok. Eng po zastávkách v boxech ztratil pozici i vůči Muellerovi, když byl v boxech zdržen.
Aberdein měl v boxech problém, když mu zhasl motor. Letošní novinkou je zákaz launch control. Aberdein nebyl jediný během víkendu, kdo s tím měl problém.
Rast zamířil podruhé do boxů již ve 21. kole. Díky svému náskoku i zastávkám soupeřů se vrátil na trať za di Restu, kterého druhá zastávka také čekala. Skot nečekal dlouho a o tři kola později přezul i on. Propadl se tak na 12. místo ovšem s čerstvou sadou pneumatik. Stejně jako Rast stavěl i Frijns. U pilota Adi šlo teprve o první zastávku. Nizozemec do konce závodu dokázal svých pneumatik využit když vyšplhal až na 3. místo v cíli.
U Aston Martin mohli slavit dobrý výsledek. Di Resta se nakonec vyšplhal na sedmé místo. Jake Dennis o desáté místo přišel těsně před cílem, když ho předjel Eriksson. Vítěz kvalifikace Eng se musel na konci závodu spokojit se čtvrtým místem.
Sezóna pokračuje za dva týdny, kdy DTM přivítá belgický okruh Zolder.