Ještě před startem závodu nikdo nevěděl jaké počasí překvapí závodníky během závodu. Již během kvalifikace bylo vlhko a trať klouzala. Počasí bylo no počátku na straně závodníků a všichni tak mohli startovat na slickách.
Z pole position startoval Timo Glock, kterého v první řadě doplnil Rast. Po startu se vedení ujal Glock následovaný Greenem a Rockenfellerem. V první zatáčce došlo ke kontaktu mezi Wickensem, Duvalem a Muellerem. Z tohoto souboje odešel nejhůře Wickens, který vůz opřel o bariéru a závod pro něj okamžitě skončil. Na trať byl okamžitě vyslán safety car, který tam vydržel až do 4. kola. Mezitím do boxu zajel Duval, kterého podle všeho po kontaktu postihl defekt pneumatiky. Stejně jako Duval navštívil boxy i Mueller. Oba vozy byly viditelně poničené. Před restartem bylo pořadí v TOP 10 následující : Glock, Green, Rockenfeller, Auer, Paffett, Spengler,Martin, Ekström, Di Resta a Wittmann.
Restart byl podle nových pravidel restartován stylem NASCAR. Jezdci několik zatáček před restartem najedou do dvojbloku. Jak se ukázalo, tak jezdci ještě nejsou s tímto typem sžití, když Green vystartoval lehce před Glockem. Brit si za to vysloužil pěti sekundovou penalizaci. Restart pro Glocka nedopadl dobře, když se z 1. místa propadl na 4. Okamžitě po restartu došlo ke kontaktu mezi Martinem, Rastem a Farfusem. Všechny vozy byli viditelně poškozené. Martin nakonec nedostal vůz ani do boxů a ze závodu byl nucen okamžitě odstoupit.
V 7. kole Glock předjel Spenglera na 3. místě. Green mezitím pomalu budoval před Auerem. O kolo později ze závodu odstoupil Duval, který s poničeným vozem nemohl pokračovat. Ekströmovi se povedlo překonat Spenglera a ten tak během dvou kol ztratil již druhou pozici. K lehké kolizi došlo mezi Engelem a Muellerem. Němec byl vyšetřován komisaři, kteří ho nakonec nepotrestali. V 10. kole do boxů zajel Blomqvist, jehož vůz nebyl v celku. V 11. kole Ekström překonal ve vlásence Glocka, když jen o pár sekund později na stejném místě překonal Mortara Spenglera. V dalším kole zajel do boxů Rockenfeller, který se pokoušel o stejnou strategii jako včera, kdy zajel do boxů mnohem dříve než ostatní. Glock ztratil další pozici, když ho tentokrát překonal Mortara. Ve 13. kole ze závodu odstoupil i Farfus. Nad Hockeheimem se v tu chvíli začalo zhoršovat počasí. To nezabránilo Spenglerovi zajet do boxů pro nové slicky. Po výjezdu z boxů ho předjel Rockenfeller, který v tu chvíli již měl zajeté pneumatiky. Mortara překonal Ekstöma a ujal se 3. místa. Pozice mu vydržela jen chvíli, když se mu vůz roztočil hned za první zatáčkou okruhu. Ital tam ztratil několik pozic. Wittmann s Di Restou se mu jen těsně vyhnuli. V tu chvíli Glock a Ekstöm zajeli do boxů ještě pro suché pneumatiky. Jen o chvíli později začal zbytek pole zajíždět do boxů již pro mokré pneumatiky. Di Resta v boxech ztratil mnoho času, když se připravení mechanici vraceli ještě pro mokré pneumatiky. Nejvíc ztratil ovšem Engel, který měl být odbaven okamžitě po di Restovi. Němec byl nucen stát několik sekund, zatímco mechanici přezouvali di Restu. Green zajel do boxů o kolo později, když jeho zastávka byla prodloužena o jeho penalizaci. Auer se rozhodl na trati zůstat ještě o kole déle a ztratil tak mnoho času. Auer se po né zrovna rychlých boxech vrátil těsně před Wittmanna a Paffetta. Auer byl v následující vlásence moc široký a ztratil tak pozici vůči Wittmanovi i Paffettovi. Glock, Ekström, Spengler i Rockenfeller museli navštívit boxy po druhé, když již na slickách nebylo možné jet. Všechny je to stálo mnoho času.
Ve 22. kole Paffett překonal Wittmanna a okamžitě mu poodjel. V tu chvíli měl Green náskok již kolem 14 sekund. Ve 24. kole překonal Ekström Glocka, ale ne na dlouho. Glock mu v dalším kole předjetí vrátil. Těsně před koncem začala trať lehce osychat a piloti museli chladit pneumatiky. Ve 29. kole Glock překonal Spenglera a následně i Engela. Engel následně ztratil pozici i vůči Spenglerovi. Do konce závodu to bylo již těsné jen mezi Muellerem a di Restou. Skot ovšem nenašel na Muellera recept a musel se spokojit se 6. místem.
Green si dojel pro vítězství s velkým náskokem před Paffetem a Wittmanem. Auer díky 4. místu udržel vedení v šampionátu ze včera.
DTM pokračuje za 14 dní na Lausitzringu, který je jedním z nejbližších okruhů od České republiky. My budeme na místě a pokusíme se přiblížit DTM vám, kteří nemají tu šanci.