Neuvěřitelným úspěchem pro tým Walkenhorst byl výsledek během 24 h ve Spa. Která byla jedinou účastí #34 BMW M6 GT3 v sérii Blancpain a zároveň první účastí v třídě Pro ve Spa.
Jezdecké složení Eng, Blomqvist a Krognes společně předtím nikde nezávodili, přičemž ani tým neměl žádné zkušenosti, jelikož doposud jezdil v kategorii Am(Amatéři). Tudíž zvítězit v takovém závodě se rovná téměř snu.
Zatímco pro Walkenhorst to byla první výhra, pro BMW to byla rekordní čtyřiadvacátá výhra, a třetí za poslední čtyři roky. Eng, který od letoška závodí i v DTM získal své druhé vítězství ve 24 h Spa, přičemž první získal v roce 2016.
Posádka #34 crew byla mezi prvními v průběhu celého závodu. Po devíti hodinách závodu už vedla. Tým vedl i v průběhu červené vlajky, která zastavila závod, jelikož měli ošklivou nehodu jezdci #31 Team Parker Racing Bentley Andy Meyrick a Jürgen Krebs v #666 Attempto Racing Lamborghini Huracan GT3. Oba závodníci byli odvezeni do nemocnice, ale naštěstí jejich zranění nejsou vážná.
Největším soupeřem od osmnácté hodiny závodu bylo další BMW M6 GT3 s číslem 99 týmu ROWE Racing, kteří startovali na jedenácté pozici.
BMW s číslem 99 se v ranních hodinách dostalo do vedení, ale tým Walkenhorst si držel solidní odstup. Ke konci závodu byl Walkenhorst schopen mít o jednu zastávku méně než ROWE Racing, takže se vrátil zpět do čela závodu.
Walkenhorst dokázal odolávat tlakům od ROWE během posledních dvou hodin. Po celých 24 hodinách byl rozdíl prvního a druhého pouhých 10,4 vteřin! BMW tudíž získalo v jubilejním sedmdesátém ročníku takzvaný double.
Třetí příčka tak patřila #29 Montaplast by Land-Motorsport Audi R8 LMS, kde mladá posádka Kelvin van der Linde, Sheldon van der Linde and Jeffrey Schmidt potvrdila své kvality.
Land-Motorsport byl v průběhu celého závodu hrozbou a atakoval přední příčky. Nicméně Audi muselo mít více zastávek než všechny ostatní vozy v top 20, tudíž to na výhru nestačilo. Nicméně dva jezdci z posádky jsou pouze tzv. stříbrnými, ale i tak dokázali odjet celý závod bez chyb a v plném tempu.
Audi Sport Team Sainteloc přišlo o vítězství kvůli nedostatku paliva, které je stálo nejen vítězství, ale i pódium v poslední hodině závodu. Tým musel absolvovat skoro celé kolo v úsporném režimu, aby nemusel odstavit vůz u trati. Mercedes-AMG Team Black Falcon obsadil s bývalým jezdcem DTM Maro Engelem pátou příčku.