Datum narození: 3.9.1983
Národnost: brazilská
Místo narození: Curitiba, Brazílie
Počet vítězství (DTM): 4
Počet titulů: –
Nejlepší umístění v šampionátu: 2. (2013)
Počet pódií: 12
Počet pole-positions: 6
Nejrychlejších kol: 1
Aktivní sezony: 2012-doposud
Týmy: BMW Team MTEK, RBM, RMG
V roce 2012 angažovalo Farfuse BMW do svého týmu RBM. Již ve druhém závodě na Lausitringu doplnil po fantastickém výkonu stupně vítězů. Další dvě pódia, včetně prvního vítězství ve Valencii, získal v závěru sezony. Debut v jeho podání byl velmi dobrý, neboť se v konečném hodnocení umístíl v nejlepší desítce, a sice na pěkném sedmém místě s 69 body na kontě.
Následující sezona (2013) byla na pár výkyvů téměř dokonalá. Když už bodoval, tak v pěti z šesti případů stanul na stupních vítězů. Ihned v úvodním závodu na Hockenheimringu projel cílem jako první, v dalším závodě v Brands Hatch na něj čekala studená sprcha, když musel odstoupit. Počínaje moskevským víkendem, kdy dojel na třetím místě, následovala šňůra čtyř pódií – na Nürburgringu byl bronzový a v Oscherslebenu a Zantvoortu si připsal další dva triumfy. Díky tomuto skvělému počínání se stal vícemistrem.
Od sezony 2014 měla jeho forma sestupnou tendenci. Ačkoliv jednou dojel na druhém místě (Spielberg), tak to na nejlepší desítku nestačilo. Nasbíral pouze 39 bodů a obsadil 13. pozici.
Sezona 2015 se nesla v podobném duchu. Znovu bylo jeho maximem druhé místo, a to v nedělním závodě na Zandvoortu a Oscherslebenu. V konečném hodnocení se posunul jen o jedno místo výše.
Ani změna týmu v roce 2016 nepřinesla žádné zlepšení, ba naopak. Sice se s MTEKem jednou objevil na stupních vítězů, v nedělním závodě v Hockenheimu dojel druhý, ale jelikož ve většině závodů skončil mimo body, tak se propadl až na 16. místo.
V sezoně 2017 přestoupil k RMG, ovšem tam byly výsledky ještě mnohem horší než v letech předchozích. Jeho maximem bylo totiž šesté místo v sobotu v Zandvoortu. Byť získal o 9 bodů méně, zůstal 16.
Sezona | Konstruktér | Tým | Nejlepší umístění | Celkové umístění | Body |
---|---|---|---|---|---|
2012 | BMW | RBM | 1. | 7. | 69 |
2013 | BMW | RBM | 1. | 2. | 116 |
2014 | BMW | RBM | 2. | 13. | 39 |
2015 | BMW | RBM | 2. | 12. | 77 |
2016 | BMW | MTEK | 2. | 16. | 44 |
2017 | BMW | RMG | 6. | 16. | 35 |