DTM přišlo o titulárního sponzora Deutsche Post

© Media DTM

Deutsche Post byla dlouhá léta hlavním sponzorem německého šampionátu cestovních vozů. Grid Girls se oblékaly do sexy žlutých outfitů, ale žluté to bylo všude kam jen oko dohlédlo. Tomu už je konec, neboť smlouva vypršela na konci roku 2019, což potvrdilo i samotné ITR.

Již minulý rok zmizela legendární „Yellow Beast“ pilota BMW Tima Glocka. Nicméně logistická společnost se nestahuje pouze z DTM, ale postupně z motorsportu jako takového. Dokonce juniorský program Deutsche Post Speed Academy zanikl už před dvěma lety.

Odchod Deutsche Post DTM poznamená nejvíce pochopitelně po finanční stránce. Otázkou však zůstává, kdo bude jejich nástupcem. ITR ovšem údajně má seznam zájemců.

Nedávno ITR uzavřelo několikaletou smlouvu s firmou zabývající se neurotechnologií MindMaze SA, jenž se stala oficiálním parterem pro inovace.

Barča Goldmannová:
Related Post