Španělský pilot Daniel Juncadella opustil šampionát DTM stejně jako Paul di Resta. Nemusí to být konečné stanovisko, ale jelikož má BMW i Audi své jezdce, dá se předpokládat, že jsou cesty uzavřené.
Juncadella začal stejně jako většina závodníků svojí kariéru na motokárách a později závodil ve formuli BMW a formuli 3.
Pilotovi se ve formuli 3 dařilo a dokonce získal v roce 2012 celkové prvenství. To se zalíbilo Mercedesu, který se rozhodl Juncadellu povolat do DTM.
Zde ovšem výkony tak oslnivé nebyly, jelikož první čtyři sezony s body doslova paběrkoval. Sice působil v nejslabším týmu pod hlavičkou Mercedesu, ale i tak se od něj čekalo víc. Pro rok 2017 zůstal pouze náhradním a vývojovým jezdcem, ale sedačka na něj nezůstala.
Mercedes oznámil, že na konci roku 2018 odejde z DTM a Juncadellovi se naskytla šance opět usednout do závodního kokpitu. Hned v prvním závodě skončil osmý a dokonce později zaznamenal třetí místo na Norisringu.
Vrchol kariéry v DTM pak přišel o dva závodní víkendy později, kdy získal vítězství v Brand Hatch. Druhý závod víkendu skončil devátý, ale pak opět do konce roku žádné body nezískal. Trochu překvapivě se ho pak ujal R-Motorsport s vozy Aston Martin.
Nutno říct, že i když to možná nevypadalo, tak to byla Juncadellova nejlepší sezona v DTM. Aston Martin výrazně zaostával, ale i přesto získal body v sedmi z osmnácti závodů. Španěl měl také trochu štěstí na techniku, jelikož ostatní vozy Astonu někdy ani neodstartovaly do závodu.
Budoucnost španělského závodníka je nyní ve hvězdách, jelikož zkoušel i vozy GT, kde se mu příliš nedařilo. Dokonce byl v roce 2014 testovacím jezdcem ve formuli 1 pro stáj Force India, ale ani tam se neukázal v příliš dobrém světle.
Jednou z možností je, že vstoupí do japonského Super GT, kde jsou vozy podobné těm z DTM. Budoucnost je otevřená…
Prohlédněte si galerii všech jeho vozů DTM