Neděle ve Velké Británii byla slunečná a teplota trati, tak vyšplhala k vyšším teplotám. Z pole position startoval René Rast, který má nejlepší výsledky v kvalifikaci v této sezóně. Druhý startoval Duval.
Po startu se právě Francouz dostal do vedení, ale již v polovině kola ho Rast překonal. Eriksson po kontaktu jel s defektem a propadlse tak na konec roštu. Green obdržel penalizaci pěti sekund. Týmu pak přiznal, že stál více jak pět sekund. Mueller, který startoval jako šestý rychle překonal Duvala a ujmul se druhého místa za Rastem. Bylo jasné, že se pokusí o undercut, ale tomu chtěl Rast zabránit. Došlo tak k tomu, že oba dva piloti zamířili do boxů ve stejném kole. Rastova zastávka proběhla bez problému no u Muellera šlo auto ze zvedáku moc brzo a jeho zastávka se tak protáhla.
Přední pozice v závodě piloti Audi, jen Wittmann se jim trochu dokázal přiblíží. Špatný víkend Erikssona jakoby nekončil. Kvůli technickým problémům svůj vůz ve 21. kole odstavil na cílové rovince. Jen o dvě kola později ze závodu odstoupil také Spengler. Zastávka v boxech byla katastrofální pro di Restu. Kvůli porouchanému rádiu tým nevěděl, že Skot míří do boxu a nebyl na něj připraven. To znamenalo jasný propad na konec pole.
Na trati byla vyhlášená žlutá fáze. Toho využil Wittmann, aby zastavil u svých mechaniku po druhé. Mezi později stavějícími piloty byl Eng. Ten byl i na starých pneumatikách poměrně rychlý. Po své zastávce se dostal s vedoucí skupině Audi. Na nových pneumatikách dokázal překonat Rockenfellera, ale zasekl se za Duvalem. Ten mu nechával jen málo místa k souboji.
Do konce závodu už k velké akci nedošlo. Mueller se po celou dobu závodu snažil co nejvíce přiblížit Rastovi, ale nikdy to nebylo na předjíždění. Němec tak získal další vítězství a zvýšil náskok v šampionátu.
Sezóna pokračuje za dva týdny na okruhu Lausitzring.